Jag vill inte ens äta

Min soppa jag har nu är så himla viiiidriig.
Aldrig mer potatia och purjolök.
Den får mig att kräkas!

Igår var det dags för derby mot Kimstad.
Va som vanligt inte speciellt sugen men det va bara att va med.
När det var några minuter kvar till matchstart började jag bli nervös.
Hallå, jag blir inte nervös längre när jag spelar fotboll?
Och det höll i sig och försvann aldrig.
Förrns jag släppte in ett mål.
Och det var skönt för då slapp jag att spy.
Matchen vanns med 2-1 och det känns himla skönt faktiskt.
Den här gången kanske jag brydde mig trots allt? =)

Ikväll blire iaf innebandy.
Första matchen (dock bara att titta på) sen i mars.
Fasen så kul.
Hoppas jag iaf.

Nu ska jag iaf hoppa in i duschen.
Och så be mamma massera mig.
För snart känns det som det bara smäller till i nacke och axlar.
Och det vill jag inte.

Adjö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0