Match och kräftskiva

Ikväll är det för ovanlighetens skull dags för match.
Skönt att slippa ha den på en söndag som jämt annars.
Och den här matchen ser jag dock fram emot.
Kan det va för att jag slipper spela?
Jag är nog den enda i hela laget som inte vill spela haha.
Eller Hansen också, hon sluta ju igår :D

Efter det bär det av till Robin på kräftskiva.
Älskar kräftor och det som hör till :)
Blir trevligt men frågan är som vanligt hur man kommer hem.
Mamma sa att vi kunde ta husvagnen och ställa där haha.
Nej tack :)

Nu ska jag ta och platta håret.
Eftersom jag förmodligen in spelar ikväll blir jag inte svettig och behöver då inte blöta håret vilket leder till att jag sparar tid.
Det gillar vi.

Vi hörs kompisar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0