Nytt med Winnerbäck

Imorgon släpps nya singeln med Lasse :)
Eller låten spelas iaf på P3.
Och vilken tur att jag lyssnar på radion jämt så då kan jag inte missa det.
Men nu kommer jag säkert göra det bara för att jag skrev så där.

Träningen igår va lika givande som alla andra.
Det va kul de sekunder jag inte stod i mål.

Jobbet idag gick bra.
Mirakel har hänt.

Träning ikväll och jag hoppas det kommer folk.
Innebandy asså.

Sen äre ju Rix imorgon.
Var icke tillåtet att gå på detta för min tränare.
Då sa jag, det gör jag iaf och gick.
Så imorgon blir det en öl eller två i öltältet.
Det gillar jag.

Nu ska jag försöka spendera lite mer tid.
Då går tiden fortare till innebandyn.

Ajöss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0