Och influensan nådde blacka?

Så har influensan kommit till Blacka.
Inte ens denna lilla håla kunde hålla sig undan skiten.
Usch blä.
Jag ska gå med handskar på mig!
Om ryktet stämmer vill säga?

Annars hittade jag lite Bernad Fanning i bilen när jag åkte hem från jobbet.
Det går många härliga Australien minnen.
Tur att man har minnena kvar :)

Lägenheten besiktades oxå idag.
Det gick fint.
Inget som jag ska stå för.
Jag sköter allt så bra så bra :)

Är ju träning ikväll oxå.
Men vet inte om det blir ngt än för jag vet inte vart min plånbok är.
Och bilen har ingen bensin.
Så vi får se hur det blir.
Men den är säkert hos Ludde.

Nu blire ost och broccolisoppa.
Med en extra touch av broccoli.
Fina grejer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0