Skit också

Så är festen den 12e inställd ser det ut som.
Jävla skit.
Carina sa inget till Pirjo och dom jobbar den helgen.
Jag kommer säkert inte kunna datumet efter det för jag har säkert match den gången också.
Och jag tänker inte stå den här matchen iaf nu för det vill jag inte.
Skit också.
Jag som vill.
Det var negativt.

Maten med pappa på Choys var god.
Buffe buffe buffe :)
Det var positivt.
Att jag sen åt friterad kyckling i tro om att det var friterad biff var kanske inte så smart.
Vi får se hur det går.
Det var negativt.

Jag fick en står piketbuss med blåljus efter mig när jag åkte från stan.
Det gick inte lagligt för min del och jag tänkte helvete och sket nästan på mig.
Jag blinka in till busshållplatsen och den åkte förbi.
Det var både positivt och negativt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0