Stockholm nästa

Sitter i Luddes bil påväg till Stockholm, eller snarare förbi stockholm.
Hans chef ringde igår och sa att han va ledig idag.
Sen ringde han klockn 9 idag och sa att Ludde va tvungen att hämta kablar typ direkt utanför Stockholm.
Så här sitter vi och har det kul.
Nae så illa är det inte.
Men det ingick inte i mina planer för dagen.

Ikväll blire träning iaf.
Jag ska INTE inventera med fotbollen.
Den ska jag lägga på hyllan efter fredagens bravader.
Fan så lack.
Eller kanske inte lägga på hyllan.
Men ska säga precis vad jag tycker och tänker nu.
Och nu vet vi ju att allt stämmer.
Haha, BLÄ!

Nu ska jag försöka va social.

Vi har det kul, vi här fram i bilen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0