Torsdagens torsdag

Känner ett sug att dra till stan.
Funderar på att köpa lite alkohol för jag har noll koll på vad jag har hemma.
Dessutom är jag i stort behov av en hårfärg.
Håret är alldeles för ljust och det gillar jag inte.
Tillbaks till det mörka.
Men måste samla ork.

Vart att dra till Finspång på innebandy igår.
Såg inte så mycket på matchen den sista delen då Liam lekte rövare och jag gick ut och höll koll på honom.
Men det gjorde inte så mycket för dom låg under med så mycket ändå.

Skulle precis käka lite frukost men så skickar pappa sms om lunch?
Hmm, ska jag slå till på en sallad kanske?
Fan så svårt.
Har ju träning ikväll.
Kan ju äta lite nu och sen så behöver jag inte äta mer idag.
Det är ju också en plan.
Får se vad han har i kikaren :)

SÅ är väl bäst att fixa sig.
För jag tror jag kommer äta en liten lunch :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0