Bil bil bil, stan stan stan

Kom inte in på vårdcentralen idag.
Va lunchstängt, attans.

Åkte hem till garaget och började fixa lite.
Jag dammsög och tvättade lite, himla roande.
Ludde gjorde grovarbetet tills jag drog till stan.
Då fick min bror gå ner och hjälpa till och dom har hållt på i många timmar.

Så nu ska den in och provbesiktas igen.
Vet dock att den åker dit på hjullagret.
Men det byter jag inte förrns det andra är okej.
För det är svindyrt!


På stan fick jag inte med mig mycket hem.

En tröja till nyår i brist på annat.

Lite glitter till håret också, kanske får hamna lite på tröjan.

 

Nu vet jag inte vad som händer.

Ger mig nog ut en sväng.

Blir nog inte långvarig för jag är trött.

Men jag kanske piggnar till.

Ajöken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0