Delfinutflykt!

Bra pappsen att du laser :)

Vaknade imorse till skitvader.
Helvete tankte jag det va denbrannan och den utflykten.
Men vi trotsade vadret och gav oss ivag sa idag har vi sett massor av Newcastle.
Och fasen dom storsta vagorna i mitt liv.
Stranderna har till och med vart avstangda for att dom va sa farliga.
Jag holl mig glatt pa land kan man saga :)

Delfiner sag vi men det hade vart battre pa en solig dag.
Efter begav vi oss till ett pajstalle med typ 50 pajer.
Jag hade inte latt att valja men som tur va va iaf halften kyckling.

Nu har jag smitit ner till ett internetcafe igen i vantan pa maten.
Ska antligen fa ata dansk fetaost.
Markligt att man maste till australien for att fa den i magen.

Imorgon ar det dags att flytta till Nina och Mark.
Eller Marks foraldrar.
Stora hundar, insekter och spindlar i forbannelser.
Det ser jag verkligen fram emot haha.

Ni far ha det sa bra dar hemma.
For nu kurrar det i magen och jag kanske borde hjalpa resten av ganget med maten :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0