Det var så roligt

Nu är jag tillbaks igen.

Igår började kvällen hemma med att spela Geni där jag och Ludde spöade mamma och Nisse.
Det var endast men förtjänst :)
Sen åkte jag vidare till Sandra där det blev wii, vin, snack och musik.
Det var trevligt :)
Vid halv 1 gick jag hem i det mindre trevliga vädret men det var det värt.

Klockan 12 gav vi oss idag iväg in till stan.
Först maxi där jág inte köpte ngt vilket inte var rättvist.
Jag måste med andra ord in på mellandagsrean igen.

På Elgiganten vart det dock en Sony Ericsson Satio och ett Wii spel :)
Nu i efterhand har jag lite ångest då dom pengarna skulle räckt till en ny bil.
Men det löser sig nog.

Nu är Henka och Huldta här och dom spelar golf.
Jág är skitdålig så dom fick spela själva dessutom tar det ju lång tid.
Lägenheten kokar och jag har ont i skallen.
Vill även kolla på JVM men det ser inte ljust ut.

Nae ni har rätt.
Just nu är jag inte nöjd med min situation.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0