Evig väntan

Klockan 9 ringde jag vårdcentralen.
Kvart över 10 skulle dom ringa upp.
Nu är klockan kvart över 11 och dom har inte ringt än.
Kan även ha blivit fel men jag väntar till tolv.

Sitter även och kollar på skidor nu.
Sverige kan inte åka skidor längre.

Regnar gör det ute också.
Inte bra för sen ska det frysa på utav bara helvete.
Men va gör det när man ändå inte har en bil att åka i?
Kom på att jag måste kolla upp min räkningar med bilen.
Mitt sparkonto kommer nog efter fjällen att gapa tomt.
Inte bra att inte jobba fullt.

Måste ner till Maria i Sörping någon dag och inskaffa nya jeans.
Jag fick ett presentkort där av mamma.
Sen måste jag in till stan för att hitta kläder till nyår.
Blingbling :)
Men idag blir det nog inte.
Kanske imorgon för då är det större chans att vi har bil.

Så måste jag till biltema också.
Dit får vi åka firmabil eller flörta med min bror.
Det blir nog bra.

Nu frukost för att fördriva tiden i denna väntan.

Bye kompisar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0