Garagebygge

Bilen har fixats lite idag.
Bakdörren funkar och det utan större problem.
Lite låsolja och lite pill :)
Nu bara 3 saker kvar och vi har räknat på att det kommer kosta max 3000.
Ännu mindre om det bara är termostaten som över behöver bytas.
Det hoppas vi på.
Så vi satsar nog på att laga denna pärla :)

Blev jansson, köttbullar, korv, sill, skinka med mera till mat också.
Helt sjukt att jag inte är trött på det efter 7 gånger.
Och jag skojar inte.
Farmor
Pappa gånger 2
Pema
Whirlpool
Åsa och Stefan
Mamma
Kanske är fler gånger till och med?

Nu blir det iaf en dusch med nytt rakblad haha.
Det tycker jag om :)

Sen avslutning på kvällen med Saw 6, ostbågar och lerre.
Hade viljat gå på bio men det hann vi inte med.

Nu en till Ipren tror jag.
Min huvudvärk sen 1 vecka tillbaka vägrar försvinna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0