Gott Nytt År

Sitter nu nästan klar för kvällen.
Först hem till Sandra för lite mat och sen vidare till Henka i Vånga.
Det känns som att det här kommer bli kanon :)
Hoppas det dyker upp lite oväntat folk oxå :P

Annars har det inte hänt mycket idag.
Ludde och jag blev utelåsta av Nisse som hoppade in i duschen.
Där stod vi på baksidan och banka på rutan men ingen märkte ngt.
Mamma blåste håret och Linus sov.
Ringde hem, ingen svara. Varför ser ni ju ovan.
Ringde till Linus, han svara inte heller.
Sen ringde han upp och kom och öppna.

Sen går det en timme.
Jag, mamma och Nisse är ute och röker.
Nisse går in först och låser dörren igen!
Så där stod jag ute i ett par tofflor med mamma.

Kallt kallt kallt.

Den här gången va han dock inte långt bort utan mamma hitta honom i deras rum.

Så han kom och öppna.

 

Det va det mesta som hänt mig idag :P

Nu ska jag sminka mig och göra mig redo :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0