Hemkommen och sjuk.

Har nu vart hemma i typ 3 dagar.

I måndags va jag inne i stan med Linnea, Erik och Theo.
Sen åkte vi hem till dom en sväng.
Efter träffa jag Kimii och sen åkte vi och bytte däck.
Okej Linus bytte däck.
Vilket nu känns väldigt stabilt då han gjorde det på pappa bil också och han tappa sitt däck igår haha.
Klockan 8 däcka jag och sov gott fram till 3 :)

I tisdags så va det annat som gällde.
Jobbade typ 12 timmar och vid 5 kände jag mig sjukt illamående.
Åkte hem vid 6 och försökte äta.
Gick mindre bra.
Sen hem till Ludde och mådde skit.
Somna till och från och mådde förjävligt fram till 22.00 då jag började spy.

Somnade om sen iaf och vaknade i morse och pallrade mig iväg till jobbet.
Mycket dumt gjort.
Mådde skit och åkte hem vid 11.
Så idag har jag bara legat i soffan sen dess.
Ska försöka träna sen men lär väl inte gå.
Men måste om jag ska spela matchen på lördag.
Iaf någon period.

Hej dåååå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0