paus i arbetet

förmodligen är det utmattning eller ngt jag lider av på grund av resandet.
folk på mammas jobb trodde det iaf.
så jag stannade hemma idag för att vila upp mig.
ville dock inte för att jag behöver vart enda öre jag kan få.
i januari kommer jag hitills få lön för 13,5 timmar tror jag,
damn jag kommer bli rik den månaden!

känner mig iaf bättre idag så imorgon blir det jobb igen.
sen efter det är det dags för winnerbäck!
ska bli sjukt kul.
skäms på mig dock att jag inte lärt mig dom nya låtarna.
jag skyller på trasig ipod och mp3.
fick även veta att han kommer ha en sommarturne i somar.
bra skit :)

ska även försöka hitta en present till sara idag.
då kommer det vara till bevis om jag är frisk eller inte.

ett annat problem är att jag inte har köpt en enda julklapp!
jag vet inte heller vaf någon vill ha.
inte exakt hur julen kommer att firas.

 

fasen jag har 1000 saker att göra/fixa fram till jul.

känner lite panik men ändå sitter jag här.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0