Pepparkaka

Sista dagen på länge på jobbet och det ska bli så himla skönt.
För jag har ju verkligen jobbat många dagar sen jag kom hem från Australien :)

Igår åkte jag ut och mötte Kim en sväng.
Och så kom Mickis och nån mer.
Det här var inte ens ett namn jag kände igen :P

Nu sitter jag iaf hemma och väntar på att herr jag är snart klar här.
Vilket var klockan 15.20.
Det är över en timme sen och det är inte snart.
Men jag har ingen brådska för jag är ledig imorgon, shalalala.

Pepparkakor står iaf på schemat idag.
Och jag ska ha glasyr på.
Fast jag vet inte riktigt vad som är i glasyr.
Jag gissar på florsocker, vatten och färg om man vill.
Det blir nog fint.
Fast i den här takten blir dét nog inga pepparkakor idag heller.

Imorgon ska jag och Kim in till stan och shoppa det sista.
Sen hem och göra mig klar för att fira jul hos pappa :)

Nu fryser jag så jag orkar inte sitta här mer.
Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0