Pinsamt

Hej jag heter Alexandra och jag är sämst i världen på att skriva blogg just nu.

Nej förlåt, jag glömde Kim =D

Har nu suttit i evigheters evighet för att få in kort på facebook.

Gud va roligt det är, inte.

Speciellt när jag ändå inte kan få fotoalbumet att ploppa upp på min sida så att alla kan kolla.

Men nu har jag det iaf där fall min dator skulle krascha :)

 

Helgen va kanoners.

Himla synd att vi fick stryk på matchen men jag tyckte vi va duktiga iaf.

Okej dom första 2 minuterna räknas inte.

 

Kvällen vart himla bra på lördagen också med Pemafest.

Och jag vart inte fullast, shalalalalalaaa :)

 

Söndagen gick mest ut på att va död.

Ja som många andra söndagar.

Men världen fulaste julgran blev klädd ( det va det som gjorde den ful )

Som julstjärna lät jag Ludde ha kvar sin fula ölburk.

 

Bara en dag kvar att jobba nu.

Sen är jag ledig, till den 7e januari!!

Det gillar jag.

Nu, skinka!


Kommentarer
Postat av: Kim

Jag är rätt dålig på det faktiskt :) Det är inte så roligt längre :P

2009-12-21 @ 19:43:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0