Sista dagen

Idag ar sista dagen i Australien.
Imorgon gar planet hem och annu en underbar resa pa 35 timmar.
Vadret idag ar skit skit skit.
Jag kommer bli blek blek blek.
Kan inte ens bevisa for er hemma att jag vart brun da jag vart utan sol i 4 dygn nar jag kommer hem.
Vad da beroende av att va brun?!

Sa vad som hander idag vet jag inte alls.
Nina ska ner pa shoppingcentret sen tror jag och klippa sig.
Sa jag foljer med en svang dit.
Sen blir det val bara att packa ikvall.
Lite sorgligt men anda skont.

Sen onskar jag laget lycka till ikvall pa matchen.
Eller imorgon for er men iaf :)

Snart ses vi.
Hej da kompisar.

Kommentarer
Postat av: Far

Kom hem nu så jag får bjuda dig på god svensk mat...du får välja vad som helst...Kram Kram...;-)

2009-12-05 @ 04:07:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0