Snö snö snö

Idag har jag äntligen fått lite julstämmning.
Eller mycket idag och lite igår.
Julmusik och snö räcker för att det ska bli bra.
Sen blir det julklappsköp imorgon och då borde det komma ännu mer  :)

Den senaste tiden har jag jobbat, jobbat och jobbat.
Kört övertid så mycket jag orkat och kunnat.
Men nu säger ryggen ifrån så jag kör bara till 4.

Så idag har jag anmält mig till julfesten på lördag på Bomull genom Pema.
Jag tror jag ska gå iaf :)
Är en stressig dag då jag först ska jobba 7-13.
Ja jag säger ju att jag bara jobbar och jobbar.
Sen matchstart 15.30 och sen va inne på Bomull 19.00.
Känns det stressigt?
Svar ja!

På söndag blir det nog iaf en Ludde dag för nu har han vart borta sen i tisdags och vi hinner knappt ses innan söndag.
Är ju kalas hos farmor på fredag.
Jag känner mig sjukt stressad så snart lär väl julen va över :(

Nu ska jag kolla om disken torkat och sen ska jag kolla vad Kim gör.
Jag vill ut i snön en sväng innan träningen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0