Tjuvstart

Sitter här med färg i håret.
Kollar ut i mörkret och ser en fläck i pannan.
Cirka 3*3 cm stor.
Och mamma har inte sagt ngt.
Kul om jag inte märkt det förrns det va dags att skölja ur färgen :)

Hörde även rykten om att taxin inte körde till vånga imorgon.
Så jag ringde och kolla och tack för dom ryktena.
Det visade sig att man kunde boka taxi så nu har vi en hem klockan 02.15.
Kanon. Så nu hoppas vi att det kommer folk och att det blir kul!

Snart vankas det mat också.
Taco :)
Ludde får pannkakor för ovanlighetes skull.
Varierande.

Sen kanske det blir en sväng till Domino för att ta en öl.
Några rykten säger det men jag har inte bestämt mig.
Ska kolla vad vännerna ska göra också.

Tjingeling.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0