Alexandra

Då var ännu en helg slut och det är ju tråkigt.
Men det är bara 5 dagar kvar till en ny och vad jag vet just nu har jag bara en dag jag ska jobba på.

Helgen var iaf mycket bra.
Krogen både fredag lördag vilket kan ses ganska onödigt.
Mycket pengar har fart åt helvete så nu måste jag börja hålla i dom.
Arbetslös som man är så kan man ju inte springa på krogen jämt.
Men kul jävlar va det iaf.

Hade även den stora äran att åka till Boxholm och spela match i lördags.
Stryk som vanligt men orka bry sig :D
Nu är jag iaf helt blå istället för nästan helt blå.
Men eftersom att det bara är vi i Vingen som spelar fult så måste jag ha sparkat på mig själv på båda matchen.
Dumt av mig men jag ska försöka sluta med det.
Lovar.
Ska bil den ängel som alla andra anser sig vara.
Dom som har så svårt att se att dom själva spelar fult.
Men vi har nog alla spelat ganska så snällt.
För vad jag vet så är det ju domaren som dömer, och inga av oss blev ju typ utvisade.
Och ja, det där är ironi.

Ska iaf snart äta frukost.
Sen bort till banken för att sätta in/ta ut pengar.
Och även handla potatis.
Helt ointressant men va fan.
Sen ikväll blir det träning.
Jag ber till gudarna att jag slipper sparka på mig själv och bli mer blå.
Adjö.

Kommentarer
Postat av: Linnea

haha, alex va fasen sparkar du på dej själv för? :D

2009-02-03 @ 14:06:18
URL: http://ihennesskor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0