Alexandra

Hell yeah nu har det sjunkit.

Va och bada förut som sagt va.
Det var festligt.
Var ju inte igår direkt =)
Sen att A kom in är ju en annan sak.
Vill inte skriva hela namnet för det blir kanske inte bra.
En himla tur för mig att jag skulle gå och sola då.
Var inte förrns igår jag fatta vad ni mena, men jag tycker ändå synd om honom.

Har precis sett Sveriges Värsta Bilförare och det kan ju va ett väldigt roligt program.
Han som åkte hem och utsågs till veckans bästa bilförare försökte prata med gps:en.
Bara det visar ju nivån.
Till och med jag är smartare =D

Ajja, nu blir det väl sängen snart.
Ska ju jobba imorgon och sen blir det nog paps.
Får se vad helgen har att erbjuda.
Men lugnt ligger helt klart överst på min lista.
Iaf inte krogen!
Känner inte ens suget faktiskt.
Men som sagt va, det har hänt förr att jag svikit mig själv.
Men då har jag haft sug.

Hejpaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0