Alexandra

Så var det fredag och i morse när jag vakna kändes det som måndag.
Endast för att det va den första dagen jag jobba denna vecka som förmodligen va den sista för många andra.
Även den sista för mig oxå dock.

Insåg idag att jag kommer sakna mina dagar med barnen på Kimstad.
Har vart riktigt kul att vara där.
Har ju fortfarande 4 dagar kvar men det är ju inte mkt.
Blir ju bra på Eneby oxå, det vet jag.
Men dit vet jag ju oxå att jag kommer tillbaks.

Ska ut till pappa ikväll.
Blir mat, ngt starkt sa han, och efterrätt.
Sen blir det som vanligt musik och antagligen ngt muppigt händer under kvällen för det brukar det alltid göra där =)

Imorgon blire fotbollscup.
Förhoppningsvis inte spela han har ju inte hört av sig än.
Så vi kanske bara har på söndag som han sa när jag prata med honom för svinlänge sen?
Jag törs inte stå inför så mkt folk när jag inte gjort det på länge och känner mig sjukt osäker.

Ajja, ska bege mig till pappa snart.
Ska först bara säga att jag är så sjukt avis på mina kusiner+familj som idag drog till Thailand.
Så avis att jag har ont i magen.
Men ha en trevlig resa, och det vet jag att ni kommer ha =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0