Alexandra

Nu var det ju inte igår man skrev direkt.

Den senaste tiden har iaf gått sjukt fort.
Fredagen började med jobb på Kimstad mellan 8 och 17.
Jag jobbar ju som sagt va alltid fredagar på ngt konstig vänster.
Va lika trevligt som vanligt och fick åka hemhalv 4 för det va så lite barn och det tackar man för.
Va i lägenheten ett par timmar innan jag begav mig ut till min far.
Där var det som vanligt god mat och alkohol.
Kom i säng runt tre men det var bara trevligt.

Lördagen började med en dusch innan jag väckte pappa och Eva för frukost.
Begav mig sen till Mässhallarna för att kolla fotboll.
Va himla trevligt och va så himla glad för att jag slapp gå upp tidigt för att spela.
På kvällen blev det bara lugnt.
Jag och Linus gjorde pizza innan jag begav mig hem till Vennberg/Båvemyr.
Där blev det chips och melodifestivalen.
Hann även med att få Liam att börja gråta 2 gånger och det kändes ju bra,inte.
Med tanke på att den grabben aldrig gråter.
Men han verkade inte arg på mig ibland även fast jag kände mig måttligt snäll.
Sen begav vi oss till Vånga en snabbis för att prata med rask, snorfull =D

Söndagen så var det dags för cup igen.
Roligast va nog att se Rask och Sara för dom va ju iaf inte nyktra.
Sen var det dags för Norsholm.
Såg under matchen att Malin hade ont i armen men försökte förneka det.
Efter såg jag hur Matti skulle gå förbi mig och jag försökte dra upp min tröja lite snygg, det gick inte.
Så fick jag beskedet att jag antagligen skulle stå nästa match och mina mage dog.
Sen slapp jag ju det iaf och det är bara att tacka gudarna för.
Ge mig lite mer träning så gör jag det gärna för det är ju kul =)
Skönt att inte fel lag inte vann iaf. Eller det fanns väl inte så många fel lag men ett av dom torska iaf =D
Sen skulle jag även vilja säga, det går inte att gå igenom mig flicka lilla =D
Sen vart det om och käka mat och OTH innan jag begav mig till Sporthallen för nästa match.
Herrarna slog succe och det var ju skönt.

Hem och slockna som en gris för att idag jobba.
Det var himla kul med korvgrillning och grejor.
Kommer verkligen sakna det där stället.
Har ju bara 3 dagar kvar totalt nu vad jag vet =(

Ikväll får vi se om det blir träning.
Räknar inte med det ett skit iaf.
Åker dit och ser vad som sägs.
Tränar inte om vi inte är 10 stycken iaf.
Inte ens sycken och utan målvakt suuuuuger.

Nae nu drar jag.
Tråkigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0