Alexandra

Satt nyss och kollade på gamla kort sen midsommar, powermeet med mera.
Varför kan det inte bara va sommar?
Och iår kommer nog PowerMeet bli bättre än vanligt.
Det ser vi fram emot.

Det tråkiga är nog att jag kommer ha noll pengar.
Får verkligen försöka hålla in på krogen och det nu.
Egentligen är det inte svårt men det är kul.
Och om man inte är på krogen vad gör vi då?
Absolut ingenting och det är hemskt tråkigt när det är precis vad jag gör i veckorna.
Men får se om jag får vikariatet.
Har ju inte hört ngt än och det borde jag ju snart få göra om jag ska få det.

Ska iaf jobba på fredag och hela veckan efter det då några i min släkt drar till Thailand.
Gansla fuskigt men jag va ju faktiskt i fjällen nyss =P
Men det ger ju mig lite extra pengar och ngt att göra så det tackar vi för.

Ska dock röra mig på soffan snart och kolla skidorna.
Heja Sverige =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0