Alexandra

Idag har jag haft en riktigt duktig dag.

Annars såg jag en riktigt hemsk film igår.
Den hette ngt på tyska och kom för länge sen.
När typ mamma va 15 kanske, länge sen :)
Typ Wir Kinder Vom Bahnhof Zoo eller ngt.
Baserad på en sann historia i Berlins knarkarvärld.
Man får verkligen se hur det är när folk är totalt nere i skiten.
Var iaf mycket sevärd.

Ikväll blir det Andra Avenyn och sen slänger man väl på en film som vanligt.
Skillnaden är dock att det blir en film som jag inte sett nån gång.
Okej det hade jag inte med filmen igår heller.
Men annars har Sune rullat varmt haha.
Pappa Rudolf kan ju va världens roligaste.
Tur att inte jag har honom som pappa =)



Sommar sommar sommar

Kommentarer
Postat av: Kimii

Haha Henka är svinlik min pappa på det där kortet :)

det ser fan ut som om jag sitter mittemot min far och äter :P haha va kul!

2009-02-03 @ 22:38:46
URL: http://kimii.blogg.se/
Postat av: Nina

Ah, alla vi barn pa Banahof Zoo, den ar ju sa sjukt javla bra, har inte sett den pa over 15 ar tror jag! Var fick du tag pa den? Jag har letat i flera ar pa alla download siter jag vet o i alla videobutiker, men hittar den ingenstans!

Kram pa're

2009-02-04 @ 00:56:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0