Alexandra

Ny dag nya tag.
Dagen började iaf skitbra då dom ringde från eneby och sa att jag fått vikariatet =)
Så från och med vecka 9 jobbar jag som elevassistent vilket ska bli himla spännande och kul.
Något som jag aldrig har gjort förut.
Eller några dagar nu när några vart sjuka men det räknas ju inte.
Så för första gången på länge lär jag också se fram emot påsklov och sommarlov ;)
Undra om jag får pengar dom dagar jag går hemma då?
A-kassa eller ngt kanske.
Annars ser jag nog inte fram emot påsklovet =)

Sen blir det stan med Kim och Linnea läste jag nu.
Ska bli trevligt för där har jag inte vart på länge.
Kanske hittar ngt att köpa som man kan ha på sig första dagen på nya jobbet.
Sen vet jag inte vad dom har för planer heller.
Det blir nog bra =)

Ska försöka sola när jag kommer ut till Blacka sen också.
Om jag åker ut dit.
Har inte riktigt bestämt mig.
Men tror det för jag behöver hjälp av mamma med lite saker.
Alexandra 22 år behöver mamma till hjälp med mycket haha.

Kanske dags att klä på sig snart.
Stan väntar som sagt va.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0