Alexandra

Va fan är det som gör det så svårt för a-kassan att förstå det man säger?
Jävla idioter.

Ska snart bege mig till Blacka.
Eller när jag orkar.
Ska lägga in lite musik på ipoden oxå.
Men vet inget bra som jag inte redan har ;)

Ikväll blir det nog innebandy först och kanske sen Twiglight.
Jag är ju sååå snabb så jag har ju inte sett den än dum som jag är.
Men det blir bra när jag väl ser den.
Sen så bara måste jag läsa böckerna också.

Imorgon kanske det blir att åka och bada med familjen Båvemyr/Vennberg.
Jag i badhuset var inte igår.
Eller inte så länge sen heller faktiskt.
Ska bli trevligt.
Så solningen skjuts nog upp till imorgon.

Nae dags för ipoden.
Och kors in the tak, jag har lagt in bilder på bilddagboken =D



Slumpmässig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0