Alexandra

Igår ringde telefonen och man blev väckt av att man fått jobb.
Idag ringde telefonen och man blev väckt av en-av-dom-som-aldrg-missar-bussen.
Så jag hoppa in i bilen och gjorde dagens goda gärning och körde dom-som-aldrig-missar-bussen till stan.

Sen vart det frulle när jag kom hem och va även förbi lägenheten en sväng och mata mina firrar.
Får ju jämt klagomål på att jag inte gör det.
Och igår kom jag på ett jättebra försvar tänkte jag men det gick åt helvete.
Hans mamma gör det åt honom.
Jag som tyckte jag va smart men ännu en gång var det bara att se sig besegrad.

Va på match i sporthallen igår i brist på annat.
Innebandy är ju alltid kul.
Undra hur många som vågade sig ut och röka, man kanske skulle få skäll då?

Efter vart det korv på Shell i väntan på att klockan skulle bli över 9 så vi kunde få billigare biltvätt.
Helena skulle washa hennes car så jag gjorde det då jag också för jag hade ändå tänkt att göra det idag.
Och jag vill inte göra det själv för jag visste inte hur man gjorde.
Var en himla tur att jag inte va själv för jag körde in i fel spår.
Och så fick jag ge mig och inse att jag inte tänkte så bra den här gången också.
Kul hade vi iaf när vi satt tre nördar i bilen och hoppades på att överleva =)

Efter en lyckad biltvätt så vart det ju Twiglight.
Synd att kvaliten var sjukt dålig men nu har vi iaf sett filmerna så vi kan ge oss på böckerna.
Kim har tur som redan har iaf en av dom.
Men jag får gå och köpa.
Kommer kanske inte ha så mkt tid över nu när jag börjar jobba ;)
I början kommer jag iaf va helt död men det ska bara bli kul.
Det var ett jääääävla tjat på mig.

Så nu sitter jag här och väntar på bättre tider.
Blir väl att se världens sämsta program Days sen men är man arbetslös så är man.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0