Alexandra

Det stör mig något så in i helvete att jag bryr mig.
Men jag måste bara skriva det här.
Vem fan har rätten att bestämma vilka som röker utanför sporthallen?
Och anklaga inte mig för att göra det för jag håller på att sluta så länge det inte är fest.
Men jag skulle kunna göra det nu bara för att så många stör sig på det.
Men vad jag vet så är det i Sverige inte olagligt att röka utanför sporthallen.
Så varför skulle det förbjudas?

För det andra, det är alkohol förbud i sporthallen iår så vad är problemet där?
Det finns säkert dom som har druckit där i år men inte alls som förr.
Jag har då inte sett det.
Och jag hade inte brytt mig ändå.
För vad jag vet så är dom som är ute på planen nyktra och inte dricker någon alkohol.
För det är väl ändå dom som sportar för tillfället och inte vi på läktaren?

Och har vi någonsin nekat till att vi inte spelar schysst?
Nae det har vi fan inte men vissa tror tydligen att dom är änglar.
Va det därför när vi hade matchen mot boxholm som det fungerade bättre även fast vi hade samma domare?
Och även fast vi fick stryk.
Det är nog för att det bara va vi som spela fult i matchen mot mjölby.
Förmodligen va!

Så min undran är vad fan ni gör i sporthallen om det jämt är så jobbigt och så dålig stil?
Ingen tvingar er.
Så håll er därifrån.
Jag kommer ju garanterat inte att tjuta!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nej det vore ju ett under om du inte tjöt under en match !

2009-02-03 @ 09:25:48
Postat av: Linnea

alex sluta tjut under matcherna nu :p

2009-02-03 @ 14:07:54
URL: http://ihennesskor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0