Bambi on the hala is

Idag vart det som sagt va Bambi på hal is igen.
Eller isen är fan inte ett dugg hal för det är 13 meter snö över.
Eller okej jag överdrev men ändå.
Jag och Rask snöra på oss grillorna och Kimii gick brevid på skorna.
Tog en liten promenix där på isen innan vi börja grilla och även fick sällskap av Barra =)

Grillningen kanske inte gick kalas först men sen hitta vi ett lock.
Locket började förövrigt att brinna haha.
Men efter grillning och oboydrickning va vi alla frusna och vi bestämde oss för att dra hem.
Då hade vi ju ändå vart ute i 2 timmar.

På vägen hem stanna jag hos pappa på jobbet och skulle fylla på spolarvätska.
Hade väldiga problem med motorhuven haha.
Både Polarn och Pelle fick hjälpa mig men nu är det iaf spolarvätska i mängder i min pärla.

Sen vart det en sväng till simhallen för solning innan jag nu sitter hemma och väntar på träningen.
Ska väl ha ngt möte innan också eller ngt.
Lät som så sist på matchen iaf.
Krismöta a la behövligt.
Lite sent kan man säga.
Vi får se vad dom har att säga.
Jag säger nog iaf Hej Då Bk Vingen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0