Buller och bång

Idag vart det en kort dag och det tackar vi nog för.
Var innebandyturnering idag med alla från F-klass upp till treor.
Och jag kan meddela att det var ett himla liv inne i gympasalen.
Så att det bara var till tolv idag tackar vi för.
Men jag hade ju garanterat viljat vart kvar längre om det va så.

Skulle egentligen vart på arbetsförmedlingen med möte idag men med tanke på att jag ska ställa mig på kod där så behövdes det inte.
Grymt skönt då det verkligen är skittråkigt att va där.

Så svängde förbi Myggan på Shell för att få hjälp med lite saker på bilen haha.
Hade klarat det själv tror jag men man är ju inte dum =)

Får se vad som händer idag.
Hade viljat sola men har för mig att dom stänger tidigt så vi får ta det imorgon istället.
Synd bara att det är tusen pers där då eftersom jag slutar  imorgon.

Nu ska vi spana runt här lite innan jag tar tag i mitt liv för att se vad som händer idag.
Ska nog in till sta ikväll, men det är ju inte förrns ikväll.
Beror på om mamma gett mina fiskar mat.

Ajööööken. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0