Den kungliga förlovningen

Det är precis vad jag tänkte börja med.
Visst det är ju trevligt att dom nu har fölovat sig efter alla dessa spekulationer den senaste tiden.
Nu har pressen fått det dom ville.
Men att visa det hela på tv timme ut och timme in är väl helt onödigt?
Visst, min gammelfarmor hade älskat det men hon hade också vart typ 85 om hon fortfarande va vid liv.
Tror inte det är överdrivet många i min ålder plus minus lite till som tycker det är kul att se/höra det snacket hela dagen.
Undra förövrigt om jag kanske på långt håll är släkt med snubben som blir prins.
Jag har ju faktiskt vart på släktträff i Ockelbo vilket betyder att jag har släkt där.
Haha högst inte alls troligt och inte alls nära och jag skiter i vilket.
Men jag minns släktträffen även fast det va många år sen.
När vi åkte dit och morfar flöt på vattnet med sin stora mage =)

Annars har jag även haft rullstolsrace med mig själv och Markus idag.
Fick först testa en rullstol som man bara styr på ena sidan!
Delen på hjulet längts ut snurrar åt ett håll, den i mitten det andra och sen kommer hjulet.
Det gick inte ett dugg bra haha.
Och för att köra rakt fram måste man snurra på båda dom som gick åt varsitt håll samtidigt och det gick ännu mer åt helvete =D
Jonas skulle ha mig nerför backen i den rullstolen men problemet var bara att jag inte kunde få stopp på den när jag väl börja rulla.
Och jag satte faktiskt ner foten i backen men det gick inte ändå haha.
Så Jonas började springa efter mig för att jag inte skulle åka rakt in i dörren som var längst ner.
Okej det fanns en öppning men den va ungefär lika stor som hela rullstolen så yeah right att jag hade prickat den öppningen.
Måste sett ganska festligt ut iaf =)
Sen fick jag en "sportrullstol" eller vad om nu kalla det och det var enklare.
Men fasen fortfarande inte enkelt.
Men himla festligt.
Kommer kanske va kung på rullstol när jag tar mig därifrån ;)
Och för att sammanfatta denna upplevelse så kan man säga att den va bra jävla mycket bättre än när Kim och Sara tvinga mig åka rullstol på Ikea! =D

Nu ska jag försöka att fixa min dator.
Det kommer inte gå.
Tror att dom där trojanska hästarna kan ha med saken att göra.
Och det är inte bra skit!



Ät en semla. Jag tar min imorgon. Mina alldeles egna =)



Bjuder även på denna muppbild.

Undra ens om någon av bilderna syns. Annars kan ni fundera på vad det är =)

Kommentarer
Postat av: Sara

Haha vi va bäst på att köra =) Ehh nae bilderna gick inte att se :P

2009-02-24 @ 22:37:21
URL: http://www.metrobloggen.se/zazza86

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0