Det kvinnliga könet i tvättstugan

Det vart skridskor idag.
Eller ett försökt ill det på en is lika knottrig som ett ben fullt av massa myggbett.
Inte alls bra med andra ord.
Men imorgon blir det skridskor med varm oboy och korvgrillning.
Iaf om våra planer uppfylls och det hoppas jag verkligen!

Efter grillorna drog jag till stan för att tvätta.
Och det gick bra ändå fram till jag skulle ner och kolla om tvätten va torr.
Då ser jag först att det jag hade hängt in i torkskåpet ligger på bänken.
Ska bara säga att det är 40 min kvar på min tvättid.
Lack går jag fram till tvätten och kollar in i torkskåpet där det hänger strumpor, trosor och behåar i mängder.
Dyngsura!
Och har den personen mage att ta ut min tvätt.
Så stänger jag naturligtvis av torkskåpet så att hennes tvätt inte blir torr.
Går sen in där torktumlaren står och ser att resten av mina kläder ligger utplockade på bänken där.
Blir arg ännu en gång och öppnar torktumlaren där det ligger tusen lakan.
Och inte fan ska hennes saker få ligga där och torka när dom har plockat ut mitt.
Så jag stänger naturligtvis av torktumlaren också.
Nöjd slänger jag snabbt ner mina kläder i den blå ikeapåsen och går fort till min lägenhet och hoppas på att jag inte möter någon så dom ska se att det är jag som bråkat.
Jag klarar mig upp till lägenheten där jag viker mina kläder och lägger det där det ska vara.
För ni ska veta att mitt va torrt.
Men det spelar ingen roll för har jag tid kvar så har ja.

Skulle mer än gärna ha sett människans men när hon ska hämta sina dyngsura saker.
För det hade inte gått länge för henne där hon torka sina saker.
Snarare 17 minuter haha.

Kanske barnsligt gjort men det va fan inte jag som börja =D

Kommentarer
Postat av: Sara

Du, jag hade dödat kärringjäveln! Inte fan ska hon tvätta på din tid, och sen ha mage att plocka ut dina kläder... Gå ner och skriv en hot lapp med datum och allt, och be människan att aldrig mera röra din tvätt! Tur att våra grannar inte skulle göra det :P stackars dom isånafall :)

2009-02-18 @ 16:49:31
URL: http://www.metrobloggen.se/zazza86

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0