Fullt ös

Vart fullt ös hela dagen idag.
Jobbat sen 8 och sen direkt till simhallen och hoppats på soltid fast jag visste att det egentligen inte fanns någon och så hem.
För det fanns ju såklart ingen utan att man behövde vänta och det hade jag inte tid med idag.
Får köpa ett solkort i stan nu när jag börjar jobba också.
Skulle även vilja köpa ett träningskort men det är tveeeksamt.
Har ju fotboll nu när innebandyn slutar =)

Ska käka lite mat snart och sen packa för att bege mig till stan efter träningen.
Va ett tag sen om man säger så.
Men inte hur länge som helst sen.
Mina fishar har ju iaf fått mat.

Kom att tänka på en sak nyss.
Undra vad som har hänt med alla man någonsin känt.
Eller snarare dom man gick på skola och dagis med.
Visst dom flesta har man ju kolla på men inte alla.
Skulle va festligt att samlas alla på en plats nån gång.
Men det får räcka med klassträffen som man har om x antal år.
Har ingen större koll på det.
Undra om det ens kommer dyka upp några haha.
Vet inte varför jag börja tänka på det men ändå.

Nu måste jag kila.
Har lite saker att fixa innan träningen.
Hej dåååå


Kommentarer
Postat av: Sara

Haha måste va för att du är "pensionär" som du tänker på sånt :P

2009-02-12 @ 18:04:12
URL: http://www.metrobloggen.se/zazza86
Postat av: Anonym

Haha måste va för att du är "pensionär" som du tänker på sånt :P

2009-02-12 @ 18:04:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0