Jag hatar

att förlora hela tiden.
Jag hatar fan innebandy snart.
Men det dränker vi med alkohol =)

Min bror
Vad heter han? - Linus på linjen
Vad var det senaste han sa till dig?- Ja det kan jag
Vad brukar han säga när han kommer hem?- Hallå
Vem umgås han mest med? - Johanna
Har han någonsin haft en flickvän? - Skulle tro så va
Har han en speciell lukt? - Inte brukar jag lukta på honom heller men parfym haha
Kan du hans mobilnummer?- Nepp. Men han kan mitt och det är bra skit =)
Vad är typiskt honom? - Köra sönder bilar
Är han din lillebror? -  Jajeman
Är han din tvillingbror? - Nepp
Är han din storebror? - Nae


NI
Hur många år skiljer det mellan er? 3 och lite till
Har ni samma föräldrar? - Jajeman
Brukar ni göra saker tillsammans? - Det händer
Kan ni prata om allt? - Skulle jag inte säga nej
Kan ni skratta åt allt? - Inte om vi är osams
Bor ni i samma hushåll? - Nae. Eller när jag är i Blacka.
Umgås ni med samma människor? - Jao det händer ganska ofta
Är ni oftast sams? - Vet inte
Tycker du att ni har en bra relation? - Bättre än dålig iaf =)
Tror du att han tycker det? - Vet inte haha
Samma skola? - Nae ingen av oss går i skolan
Samma musik? - Det finns men han har missat underverket Lars Winnerbäck

DU
Vad var det sista du sa till honom? - Kan du kanske köra mig till stan?
Uppskattar du honom? - Absolut!
Litar du på honom? - Bra mycket mer nu än förr =D
Brukar du sno grejer av honom? - Nae men ha har fan snott massa av mig.
Är det du som startar era fighter? - Nae bara han =D
Ställer du upp för honom om han behöver? - Hoppas jag =)
Om du såg honom gråta, skulle du gå dit? - Ja om han inte är arg för då skulle ha nog be mig dra åt helvete =)
Till sist, älskar du honom? - Dum fråga. Är väl klart han är ju min bror =)




För er som inte vet. Linus.
Likheten är extrem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0