Men det är alldeles för mycket så hon bantar ibland

Första dagen på jobbet avklarad och det gick bra.
Ingen skandal än iaf =)

Ska strax ställa mig och fixa lite mat.
Kör på sallad för det räcker till imorgon också så jag slipper laga mat då också.
Har ju blivit bortskämd hos mor min så länge nu.

Har ju även fått för mig att jag ska börja bli duktig igen.
För typ 3 gången på ett halvår haha.
Fast den första lyckades jag faktiskt med.
Fast det var ju lite hjälp på traven.
Lite tråkigt att det inte är innebandy nu så man måste hitta andra träningssätt.
Fotboll en timme i veckan räcker ju inte på långa vägar.
Och inte fasen tänker jag gå på gym eller ngt själv så jag får väl bli bästa kompis med Strömmen.
Va ju faktiskt duktig och va ute där några gånger i våras.
Måste bara vänta på att den äckliga snön försvinner för annars halkar jag väl och slår ihjäl mig =)

Förresten så va det lite roligt på en lektion idag.
Ungarna (eller vad man nu ska kalla dom) fick köra några övningar där dom skulle svara på vad dom tycket.
Först ja eller nej.
Och sen på andra övningen hade dom 4 alternativ.
Det är ganska festligt att stå där och se på vad dom svarar, tänka tillbaks på vad jag svara när jag va 14 och sen se vad jag skulle svarat idag.
För det är ju inte så att man tänker på sånt när man sitter hemma och ruttnar.

Men nu är jag hungrig.
Förövrigt är det stekt fisk och potatis imorgon.
Synd att det är limesås och inte kall sås.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0