Nu förstår jag

Idag insåg jag va mamma ser är så himla skönt med att komma hem en fredag och spela musik och dricka en öl.
Jag satte på Lasse på hög volym och kände hur skönt det var.
Det hade antagligen vart tusen gånger bättre med en öl också men det blir lugnt ikväll för det är ju den efterlängtade vingengalan imorgon.
Tydligen är det 120 biljetter sålda.
Undra om det är med eller utan oss spelare?
Mycket mer folk än va det brukar va är det ju iaf.
Så det här blir nog kalas.

Som sagt va ikväll blir det lugnt med lite bowling och ett par öl.
Sen hem och sova och invänta imorgon dagen som börjar ordentligt halv 5 hos Erica.
Sen halv 7 blir det Folket Hus och mat.
Efter det har jag inte en aning om hur det blir.
Får se när resten av allt folk kommer.
Antagligen runt 10.
Ajja, strunt samma.

Nu ska jag iaf ta och köra mig klar.
Det sista som jag itne gjort.
Och det är ju inte överdrivet mycket tyvärr =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0