Och så var man pensionär

Fick hem papper från a-kassan igår, eller en räkning snarare.
Stod att jag hade 140 kronor att betala men hade jag redan gjort det skulle jag inte bry mig.
Hur ska jag vet om jag inte gjort det?
Har iaf inte betalt 140 kronor till dom någon gång.
Det luriga med det var att det stod enligt våra uppgifter är du pensionär på räkningen.
Hallå jag är väl för fasen inte pensionär?!
Adressen och allt stämde så det är riktigt märkligt.

Gick bra på jobbet idag iaf.
Måste ju erkänna att jag inte direkt kommer ihåg alla ekvationer.
Men när jag väl kom igång var det inte så svårt.
Vilket var en himla tur då det är årskurs 8 matte.

Fick massa papper att skriva på så nu har jag det svart på vitt att jag har jobb.
Fasen så skönt!
Det var även papper på alla gamla dagar jag jobbat så nu kan jag skicka in det till a-kassan och har bara kimstad kvar.
Skönt det.

Har även käkat en polkagris idag och det var ju inte igår direkt.
Isma kom och sålde och jag va inte sen på att springa ut i bilen och hämta en peng för an stång viol =)

Nu ska vi ta och skriva in schemat i min kalender.
Skadar ju inte att ha det.

Hej små knattar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0