Time To Say Goodbye

Nu har jag sagt hej då till Kimstad.
För typ andra gången i mitt liv.
Men förra gången jubla jag med tanke på att jag sluta 6an.

Så med andra ord har jag jobbat idag.
Vart i badhuset i X antal timmar och det var tröttsamt.
Även fast jag inte bada men det var ett himla liv.
Fick ett hugg i magen när vi står och väntar på bussen hem då 2 barn kommer likbleka i ansiktet och säger att dom har ont i magen och mår illa.
Tacka gudarna i himlen att jag inte vart nära dom.
Då hade jag förmodligen blivit livrädd.
Men dom har vart på avstånd så det är nog lugna gatan.

Hoppas på att ngt händer ikväll.
Fast jag är himla trött.

Imorgon ska jag iaf åka skridskor igen.
Både en sväng på strömmen och Globalhallen antar jag.
Mamma och Nisse ska ha fyllekalas och grilla korv på strömmen.
Eller dom ska dricka glögg men det vet man ju hur det kan sluta.
Hoppas dom fattar att jag ska upp tidigt på lördag iaf.
Och Nisse kan verkligen inte åka skridskor så det ska bli grymt kul att se.
När han spelar hockeybockey blir han typ dragen ut till målet för att han är så fruktansvärt ostabil haha.
Kan bli en kul syn.

Måste även till systemet imorgon så jag har lite dricka till Henkas 20årsfest.
Men jag åker nog inte dit om jag inte vet hur jag tar mig hem.
Vill lixom inte sova i Vånga.
Lockar inte för fem öre, jag kan cykla hem =)

Nu ska jag nog läsa ut min bok så jag kan börja på nästa.
Blir inte ett dugg förvånad om jag somnar.

Hejpaaa.

Kommentarer
Postat av: Sara

Du menar väl Henkas 30-årsfest? Jag skulle med vilja åka skridskor, vet du nån som har ett par man kan låna hojta till!

2009-02-19 @ 18:24:23
URL: http://www.metrobloggen.se/zazza86

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0