Varför är fredag den 13 otursdag?

Svaret fick vi fram på jobbet idag för det hade jag inte en aning om.
Anna hade med sig fika idag bara för att det va hennes sista dag.
Första gången i hela mitt liv jag åt tuppkaka och jag måste erkänna att det var himla gott.
Dom här veckorna på Eneby kommer iag bli bra.

Får se vad som händer ikväll.
Får se vad alla andra gör.
Vissa ska ju till Ödeshög för att se på innebandy men det känner jag inte ett jota för.
Har inte en aning om varför men så är det.
Så jag ska stanna hemma.
Får se om man dör i soffan eller vad som händer.

Imorgon är det ju iaf match.
Dags att vinna nu kanske.
Torska mot Finspång två gånger på samma säsong vill lixom inte finnas i min värld.
Får se imorgon.
Blir iaf en solning innan för det har inte hänt den här veckan.
Och det ger lite ångest faktiskt.
Sjukt dåligt egentligen.
Man kan ju dö av skiten.
Nu ska jag iaf gör mig iordning lite.
Så får vi se hur planerna för kvällen blir.

Och för första gången på denna vecka känner jag mig röksugen.
Antagligen för att det är fredag men det är ett steg åt rätt håll iaf =)

Kommentarer
Postat av: Sara

Haha jo, ja skulle bli tokig... Man kan verkligen inte gilla a-kassan, alltid är det nåt som dom gör, jävla nötter :P

2009-02-13 @ 15:46:25
URL: http://www.metrobloggen.se/zazza86
Postat av: Sara

Tuppkaka is the shit :) Har receptet här hemma ifall du vill ha...

2009-02-13 @ 15:47:49
URL: http://www.metrobloggen.se/zazza86
Postat av: Kimii

Jaa den drömmen får gärna vara sann just nu :) och förresten.. tuppkaka är asgott :D

2009-02-13 @ 18:02:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0