Alexandra

Har idag vart himla duktig enligt mig själv.
Började dock med sovmorgon till 10.30 innan jag duscha och städade lägenheten.
Sen betalade jag räkningar och ringde runt till ställen där jag behövt få tag på folk men det har inte gått ngt vidare.
Måste samla mod och ringa och säga att jag inte ska va med på cupen på fredag.
Ibland är jag så fruktansvärt feg.
Eller så tycker jag bara att allt är pinsamt.
Medans jag däremot kan ställa mig på en trampmaskin på mellandagsrean inne på Stadium och börja skrika på mina vänner några meter bort.
För det tyckte jag inte va så pinsamt.
Eller jo det gjorde jag men då var jag ju sjukt rolig också =D

Skulle även behöva springa till banken men det tar vi imorgon.
Och då lär det ju inte va någon annan där menar jag, neeej neej.

Och ikväll blire att se på innebandy igen.
Ska bli trevligt.
Ska nog bli en solning oxå för det vart det ju ingen igår.
Men det blir nog bra.

Hejdåå



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0