Alexandra

If Metalls A-kassa är verkligen det sämsta jag någonsin vart med om!
Först går jag upp klockan 9 för att ringa idioterna.
Och då kan dom inte ens ta emot mig i kö för att det ringer så många.
När jag väl sen efter många gånger får en köplats får jag vänta i cirka 40 minuter på att få prata med någon.
Och då säger det gullpuckot att jag ska ringa till mitt avdelningskontor.
Så hon kopplar mig vidare och jag får prata med ett annat stolpskott som hela tiden säger, jag förstår inte jag förstår inte och är sjukt otrevlig vilket gör att jag blir förbannad.
Vad är det som är svårt att förstå med att jag gick skulle få ersättning från och med den 20 oktober men fick min första den 9 december och jag undrar varför jag inte fått några pengar innan.
Är det svårt att förstå?
Då när idioten till sist fattar säger hon att jag fått pengar den 13 november.
Men det har jag icke för det finns inte med på min lista över kontohändelser på internet så fanskapet ljuger.
Och då börjar jag också bli otrevlig och helt plötsligt bryts samtalet.
Undra om kärringen la på?
Jag ringer då upp och hon som svarar då säger att båda som man ska prata med sitter upptagna i telefon.
Då frågar jag om hon inte kan ställa mig på kö vilket inte går.
Så hon tar mitt nummer och personnummer och säger att tanten ska ringa upp.
Detta är för ungefär 30 minuter sen och inte fan är det någon som har ringt!

Låter jag som världens lyckligaste?
Skulle inte tro så.
A-kassan är skiiiiiit för dom gör inte det dom ska.
Idioter idioter idioter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0