Alexandra

Nu har dom äntligen ringt upp och jag slapp iaf prata med någon sur jävel.
Hon förklarade allt för mig och dom hade sagt fel med karrensdagar till mig från början så där va några dagar fel.
Sen hade det stått att jag va studerande längre än vad jag va så där var det också fel.
Men jag skulle iaf få hem ett papper så jag kunde få pengar för dom dagarna jag faktiskt var arbetslös och inte studerande.
Så tror jag även dom gjort fel på en utbetalning som jag fått 166 kronor på.
Tror det är vad jag skulle skattat för inte får jag bara 166 kr av 680 efter skatt iaf.
Men det är bara en dag så vet inte om jag orkar bry mig.
Blir det som det ska bli nu iaf så får jag pengar idag.
Sen ska jag till banken och hämta ut två av mina löner.
Har dock inte en aning om från vilken skola dom kommer.
Men det märks väl snart.

Ska väl höra av mig till Linnea och Kim nu när allt är klart.
Vi ska ju och sola =)
Efter det blir det farbror doktorn och sist av allt innebandymatchen.

Hej dååå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0