Alexandra

Nu har Linnea och jag vart och solat.
Eller det var ju ett tag sen men det är det senaste som hänt.
Men sola två dagar i rad va dumt gjort, mkt dumt.
Efter matchen ikväll kommer det inte va någon skillnad på färgen i mitt ansikte som det alltid annars brukar va.
Har redan nu den härligt röda färgen i ansiktet!
Och på bröstet.
Men tacka fan för smink =)
Och man vill ju faktiskt att det ska synas att man har solat.
Inte gör jag det för att jag vill va blek iaf.

Sen tycker jag vingengalan är katastrof.
Är ju fasen ingen vingengala längre.
Kommer ihåg den första som typ jag, kim och jenny tjata till oss att få gå på.
Vi var tvugna att ha med oss våra föräldrar men inte dom andra som va lika gamla som oss.
Men å andra sidan ville ju dom dricka cola till maten också.
Men vi kanske dock inte va mer än 15 kanske. Om ens det.
Då var det långbord och dom tog upp dom nya på scenen och massa annat kul.
Nu är det bara en vanlig fest.
Där inte ens b-laget får komma in utan måste betala och ta med sig egen mat.
Jag kommer ju in och får mat utan att betala så jag ska väl inte klaga.
Men vill bara att det ska va som förr.
När det var lite känsla över det =)
Jag tror jag garanterat att det kommer bli askul ändå.
Absolut, något annat har jag inte sagt.
Får bara hoppas på att det kommer mer folk än bara vi "vanliga" som alltid är där.
Men nu tänker vi positivt, det är bara vingengala en gång om året =)

Ska väl ta att dra mig bort mot konsum snart.
Hinner säkert med ett torrt inlägg till ikväll innan matchen.
Adjö.


Kommentarer
Postat av: Emma

Tagga nu alexandra för fasiken, :D:D

sesi kväll-

2009-01-29 @ 16:20:36
URL: http://robey.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0