Början kunde blivit bättre

Då var det nytt år igen då.
Om man räknar början när man vakna och sånt idag va det bra.
Annars va början på det nyåa året bara skit.
Allt va iaf mycket trevligt innan allt bråk börja.
Startade kvällen hemms hos Kimi med lite mat =)
Det tackar vi mkt för.
Sen gick vi vidare till Barra där jag blev kvar hela kvällen tills det va dags att gå hem.
Eller jag borde gått tidigare men det gick fasen inte.
Men som sagt va.
Nytt år nytt liv nu lägger vi det här bakom oss.

Va hos Linnea, Erik och Liam en sväng ikväll.
Det enda jag har gjort idag förutom att äta och ligga död på soffan tror jag.
Liam var som ett åskmoln när vi kom men efter ett tag blev det innebandy och annat ståhej.
Inte fick man se på tv inte =)
Men det gör inget.

Imorgon kommer den årliga årskrönikan tror jag.
Fast iår är den svårare än vanligt att komma på.
Minns inte ens vilka kategorier.
Men det vore roligt med en ny.
För den som jag har nu kom ju jag och Sofi på för en himla massa år sen =)

Men nu blire sängen och se på Alla Barn I Bullerbyn tror jag.
God natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0