Börjat bra

Har äntligen hittat min 2500 som va borta.
Fick för mig att dra ut den grå byrån efter jag käkat frulle och fick då ett halvt minne tillbaka.
Jag drog ut ena lådan och där i låg kuvertet lite gömt och upp och ner.
Skapligt skönt kan jag lova och helt plötsligt känner jag mig nästan rik igen haha.
Fjällenresan känns lite mer gratis iaf.
Kanske ska ta och logga in och se hur mkt cash man gjort av med.
Vill egentligen inte veta. Fast samtidigt vill jag.

Igår va vi hemma hos familjen Vennberg/Båvemyr en sväng.
Tog kanske 10 sekunder innan Liam körde upp en klubba i handen på mig och sa, Asel bandy.
Så det va bara att sätta igång direkt.
Och idag fyller ju lillkillen år så då ska vi nog bort och lämna present.
Kim och jag tycker att han ska få presenten när han fyller år ;)

Senare sen vart det träning och idag var det jobbigt.
Fys väääldigt länge iaf på varje station.
Och när det gäller styrka i armarna pallar inte jag en minut, det bara går inte.
Så skapligt död var jag.
Men fasen nästan ingen träningsvärk idag, men lite öm är jag allt =)
Kvällen hade dock inte så mkt mer att erbjuda.
Bara det gamla vanliga med bil och konsum och samma folk typ.
Drog hem vid 1 kanske och såg slutet på Mamma Mia som jag somna ifrån natten innan.
Plus att jag såg min favvodelar oxå =)

Och idag blir det som sagt va att kanske åka på kalas.
Var ute och gick i nästan en timme förut för att va duktig.
Va skönt faktiskt men vart inget solande för det va mojjetider...

Måste även passa på att berömma mig själv för gårdagen som min första dag som rökfri.
Ajöken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0