Då var det dags igen

Har äntligen formaterat min dator så fasen så snabbt han går nu ;)

Den senaste tiden har vart himla fin.
Har vart i Nyköping och sett herrarna köra cup.
Inte för att den vart speciellt lång för min del men lite garv och festligheter han det ändå att bjudas på.
Var ju tvungen att åka hem för att gå på fjällenmöte.
Och jag slapp laga mat och tacka fan för det.
Eller det är nog egentligen dom andra som ska tacka för jag är ju van att äta min egen mat.
Eller inte nu längre men förr =)

Annars har det bara vart massa småsaker som hänt om jag minns rätt.
Va igår och spelade fotboll med Norsholm vilket va himla roligt.
Bara ett mål i baken på massa småmatcher men det har jag ju dom andra ute på plan att tacka för.
Kan ju inte påstå att jag hade massa att göra de sista matchern.
Men det tackar jag för och för att inte tala om mina knän.
Efter dom tre timmarna i målet hade knäna 4 stycken knäskålar istället för två.
Idag har dock svullnaden nästan helt lagt sig men det är blått och fint =)
Armbågen är också lite trasig men det bjuder vi på.
Bra skit =)
Värst är nog träningsvärken i båda armar och ben.
Iaf höger arm efter alla dåliga utkast jag gjort, det suger jag på =)
Så det ska bli spännande att se min träningsvärk på fredag i benen efter en dag på snowboard efter fyra år.
Det kommer nog göra förbannat ont men bästa hjälpen på träningsvärk är bara mer träning så backen dagen efter är ju given.
Skulle mer än gärna åka idag!

Ajja, nu dör snart datorn så jag ska göra mig iordning.
Ska laga mat och så med Kim, Sara och Emma och sen blir det innebandy i Linköping.
Ska blie trevligt =)

Och den där årskrönikan, den kommer.
Jag lovar för den hör fasen till.
Ajöken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0