En enda jävla röra

Denna säsong har det nog bara vart en enda röra i vårat lag angående tränare med mera.
För det första förstår jag inte hur det kan va tjaffs om att vilja träna oss.
Vi är ju riksdåliga, men vissa kanske tror på mirakel.
Bara kul att det finns dom som fortfarande vill ställa upp, det tackar jag för =)
Men nu börjar det gå för långt.
Tycker det är sjukt bra att vi fått in Roffa i laget men för det behöver väl inte dom andra säga upp sig?
Man ska väl ändå kunna sammarbeta.
Och om det nu stämmer det jag hört styrelsen säga så är det sjukt dåligt.
Det här finns inte.
Inte i damer division två östergötland =D

Efter träningen som förövrigt va kul åkte vi och hyrde film.
Jag och Kimii lyckades få tag på någon som inte alls va bra.
Men det va en rysare och livrädda var vi iaf så den gjorde ju det den skulle.
Kim och jag lyckades även få Ludde och Swartz lite rädda på grund av att vi va det.
Sen begav vi oss hem och jag avslutade kvällen med Sunes Jul.
Har fått en tjing för Sunefilmerna tror jag.

Sen idag får vi väl se vad som händer.
Skulle va kul om Kimii fått pengar så vi kunde gå på stan och shoppa lite.
Även fast jag vet att jag kommer tröttna efter 10 min.
Det där med att gå på stan är allt annat än min grej.

Skulle även va skönt att sola igen.
Jag är solnarkoman när jag kommer igång.
Kul för mig att jag kommer va russin när jag är 30.
Men mitt eget feloch beslut.

Slut på yrandet och på återseende.
Ajöken adjö.

Kommentarer
Postat av: sofi

kom till kfum ;)

2009-01-22 @ 12:33:53
URL: http://pertan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0