En tisdag som alla andra

Nu sitter man här framför datorn som vanligt.
Hade tänkt att ta en promenad och sola men om jag ska träffa sofi sen är det ju ondöigt.
Dumt att sola två gånger men fasen så skönt.

Ska åka och jobba igen om några timmar.
Kimstad står på schemat idag och jag tror jag hoppas på F-1 frita.
Synd att jag inte jobba hela dagen för det är stekt fisk, kall sås och potatis idag.
Kanske ska smyga ut till mattanterna och be om en tallrik.
Vi är ju nästan polare haha.

Annars händer det inte mkt.
Fick en tuta på bilen igår, får se hur länge den håller.
Mygg satte ihop det på bara några sekunder för mig hade det tagit en hel dag =)

Ajja, nu skiter jag i det här.
Ni ska slippa mitt ointressanta liv och dessutom ska jag äta frukost.

Hejpa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0